Klantenservice

10 tips voor een succesvolle klantenservice

Je hebt een mooie webshop met veel bezoekers. Maar waar veel webshops mee te maken hebben, is dat een deel van deze bezoekers vroegtijdig het winkelmandje verlaten. Ze kopen niks op de webshop. Herken je dit? Waarschijnlijk omdat ze vragen over het product hebben of ze begrijpen iets niet over het verzenden of retourneren van de bestelling. […]

Lees meer

Hoe sta je je internationale klanten te woord?

Sta je internationale klanten te woord Uit de statistieken van je website blijkt dat het aantal buitenlandse bezoekers toeneemt. Vervolgens gaat de telefoon: “Hola, me llamo Maria, tengo un problema”. Wat doe je? Je weet wat Maria bedoelt, maar je hebt geen idee op welke manier je kunt reageren. Het wordt iets ingewikkelder als Maria […]

Lees meer

Altijd bereikbaar voor je klanten

Zes of zeven dagen per week bereikbaar: steeds meer webshops maken het mogelijk. Het vraagt veel van een klein team om van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat service te verlenen. Deze les laat zien welke mogelijkheden er zijn voor grote en kleine webshops om optimaal bereikbaar te worden. Zes dagen per week bereikbaar, […]

Lees meer

Haal meer uit je klantenservice

Het ontbreken van service is de belangrijkste reden voor bezoekers om geen klant te worden. Maak daarom een goed plan voor de juiste service. Het bespaart iedereen tijd en levert zelfs geld op. Wist je dat het gebruik van online chat de conversie bijvoorbeeld vergroot met 20%? In deze les maakte je kennis met Bart. Hij werd […]

Lees meer