Blog

Hoe ziet jouw ideale opdrachtgever eruit?

Om van jouw B2B website een succes te maken, is het een vereiste om te definiĆ«ren wat voor jou ‘succes’ precies inhoudt. Het is leuk om veel bezoek te genereren, maar als iedereen gelijk weer weg klikt, heb je duidelijk geen succes. Laten we met het grote plaatje beginnen. Welke opdrachten zijn jouw bedrijf op […]

Lees meer

Waarom zou men eigenlijk voor jou kiezen?

De kans dat jouw dienst echt uniek is, is simpelweg niet zo groot. Wellicht richt jij je op een bepaald segment of heb je je gespecialiseerd in een bepaald onderwerp, maar vaak zijn er desondanks genoeg partijen, die alsnog een vergelijkbare dienst leveren. Start with why Maar waarom zou men dan voor jou kiezen? Het […]

Lees meer

B2B websites: de verkeerde aannames

Veel zakelijke dienstverleners lopen tegen de zelfde uitdaging aan. Alhoewel hun diensten inhoudelijk soms ver uit elkaar liggen, komen ze meer overeen dan je in eerste instantie zou denken. Bewust of onbewust hebben anno 2019 behoefte aan een gedegen inbound marketingaanpak, maar hun website heeft nog steeds veel weg van een online versie van de […]

Lees meer