55 effectieve neuromarketingtechnieken
voor je website of -shop

Dát gaat me te ver

  • Ben je het zat dat jouw website zo weinig oplevert?

  • Heb je wel bezoekers maar geen conversies?

  • Kost jouw webshop alleen maar tijd en geld?

Met deze technieken scoort jouw website voortaan wél!

Inclusief gratis verzending binnen Nederland & België

“Ik ben echt heel enthousiast! Erg interessante inhoud, en vooral die voorbeelden doen het goed!”

Denice Rieu

Waarom dit boek?

We nemen zo’n 35.000 beslissingen per dag, met een brein dat eigenlijk helemaal nog niet aangepast is aan de tijd waarin we leven. Het is dus niet verwonderlijk dat ons brein ‘mental shortcuts’ probeert te nemen, om het tempo bij te kunnen benen.

Deze mental shortcuts zijn veelal gebaseerd op zogeheten heuristieken. Dit zijn als het ware regels, die je brein automatisch toepast als filter, om ervoor te zorgen dat je slechts over een deel van die dagelijkse beslissingen ook echt hoeft na te denken. De rest gebeurt grotendeels op de automatische piloot en soms zelfs zonder dat we het doorhebben. Op zich heel handig, want die heuristieken hebben het vaak bij het juiste eind. 

Door dit boek:

  • raak je bewust van hoe vaak je beïnvloed word;

  • leer je de technieken herkennen;

  • zie je hoe kleine en grote spelers deze technieken toepassen;

  • kun je op een eerlijke manier zelf meer voor elkaar krijgen;

  • wordt het nog leuker om met je website aan de slag te gaan.

Pre-order tegen gereduceerd tarief én met gratis verzending

Voor wie is dát gaat me te ver?

Iedereen die zichzelf marketeer noemt zou deze technieken moeten beheersen. Maar dat betekent niet dat het boek alleen geschikt is voor marketeer. Met de technieken in dit boek:

  • maken webdesigners betere ontwerpen;

  • kunnen communicatie-afdelingen efficiënter te werk gaan;

  • ontwikkelen content managers betere content;

  • krijgen startups een vliegende start;

  • geven ondernemers hun business een boost.

En het leuke is dat het zeker niet alleen voor commerciële bedrijven interessant is. Het boek staat vol met voorbeelden van non-profits die met deze technieken beter in staat zijn om hun doelen te behalen.

Sneak peek

Ben je benieuwd naar het boek?
Download dan hier alvast het eerste hoofdstuk. Zo krijg je een goed beeld bij wat je kunt verwachten.

Over de auteur

Vincent van Lettow (1983, Vlaardingen) is oprichter en eigenaar van Lettow Studios; een online bureau gespecialiseerd in resultaatgerichte websites en -shops. Opgeleid als marketeer met een voorliefde voor online communicatie én met inmiddels meer dan 15 jaar ervaring in het vak, draagt hij dagelijks samen met zijn team bij aan het online succes van zijn opdrachtgevers.

Ontstaan vanuit een behoefte om marketing en communicatie vooral in dienst te stellen van het grotere doel en aangemoedigd door een onstilbare interesse in gedragspsychologie, heeft Vincent door de jaren heen honderden opdrachtgevers ondersteund in hun online communicatie.