
Creëer digitale impact met de Lettow Social Club:
Voor merken die het verschil willen maken
Meer weten?
Jij staat in de startblokken
Klaar om het internet eens flink wakker te schudden.
Niet (alleen) omdat je met jouw initiatief geld wil verdienen, maar vooral om iets bij te dragen. Om iets voor elkaar te krijgen. Om het verschil te maken.
Jouw missie
Jij staat in de startblokken om het internet eens flink wakker te schudden.
Niet (alleen) omdat je met jouw initiatief geld wil verdienen, maar vooral om iets bij te dragen. Om iets voor elkaar te krijgen. Om het verschil te maken. Jij hebt een missie en het is de hoogste tijd dat meer mensen in actie komen.

Jij hebt een missie en het is de hoogste tijd dat meer mensen in actie komen.
Al snel merk je dat je het online moet opnemen tegen ontelbare goedbedoelde (en ook minder goed bedoelde) organisaties, waardoor jouw doel al snel in de schaduw verdwijnt. Jouw website komt niet hoger dan pagina zes van de zoekresultaten en de paar bezoekers die de website wel weten te vinden, haken vroegtijdig af.
Hoe zorg je dat jouw initiatief niet ondersneeuwt tussen al het commerciële geweld online? Hoe krijgt jouw idee de aandacht die het verdient?

Allereerst wil ik je geruststellen. Met jouw initiatief is waarschijnlijk niets mis.
Sterker nog: Het is bijzonder dat jij je inzet voor dit mooie doel. Er zouden veel meer mensen bij betrokken mogen zijn en gelukkig zijn er hele krachtige manieren om dit online voor elkaar te krijgen. En dat is exact waar de Lettow Social Club je mee helpt.
Maak kennis met de Lettow Social Club
Stel je eens voor dat je binnenkort over de juiste tools beschikt om mensen bewust te maken van het probleem waar jij je voor inzet. Dat je ze kunt laten zien wat er gebeurt als er nu geen actie ondernomen wordt. En dat je ze kunt overtuigen om zich aan te sluiten.
Dat zou toch geweldig zijn?


Ontwikkeld door neuromarketeer Vincent van Lettow
Ik ben Vincent, de oprichter van Lettow Studios. Ik weet als geen ander hoe frustrerend het is als je probeert om iets goeds te doen en tegelijk al jouw inspanningen ziet smelten als sneeuw voor de zon. Online impact maken met een sociaal doel voor ogen, vraagt tenslotte om een andere aanpak dan bijvoorbeeld de promotie van producten in een gelikte webshop.
Na de zoveelste poging besloot ik het anders aan te pakken. En dat is gelukt!
Ik verzamelde inzichten over online communicatie voor maatschappelijk betrokken merken en ontwikkelde handige tools om mijn opdrachtgevers hiermee te helpen. Door mijn ervaring als neuromarketeer in te zetten, kon ik sociale initiatieven een vliegende start geven.
Toen bleek dat deze aanpak veel breder toepasbaar is dan de initiatieven waaraan ik mocht meewerken, ben ik de Lettow Social Club begonnen.

“Get ready for take-off”
Upcoming
Als lid van de Lettow Social Club krijg je toegang tot o.a.:

Case study
Oxfam Novib
Hoe je het aantal donaties vergroot met neuromarketing

Webinar
Storytelling
De manier om je maatschappelijke boodschap over te brengen

Workshop
Duurzaam merk
Hoe je je met duurzaamheid onderscheidt van de concurrentie
Meld je gratis aan
Alles wat je nodig hebt om impact te maken met jouw initiatief.
"*" indicates required fields
* Uiteraard gaan we zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens en delen wij ze niet zomaar met anderen. Je geeft ons hiermee toestemming om je af en toe een mailtje te sturen met tips om online meer te bereiken. Wij houden overigens ook niet van spammers, dus als je niet de waarde krijgt die je verwacht, ben je natuurlijk vrij om je af te melden wanneer jij dat wil.
Veelgestelde vragen en antwoorden
Wist je…
dat wij nauw samenwerken met de helden van Olifant Media, hét online marketingbureau voor maatschappelijk betrokken merken?