Woocommerce
WooCommerce is een open-source e-commerce plugin. Hiermee kan je in WordPress een webshop maken, zoals jij dat voor je ziet. Met een wereldwijde community en een marktaandeel van 23,43% (Statista) is het niet alleen maar een plugin, maar echt een webshopsysteem. Ook hoef je geen technisch expert te zijn om succesvol gebruik te kunnen maken van WooCommerce. Daarnaast brengt WooCommerce 3 duidelijke voordelen met zich mee: SEO, Gebruiksvriendelijkheid en Flexibiliteit.


Strategie
Zonder een strategie weet jij niet wie je doelgroep is en welke behoeftes ze hebben. Je wilt namelijk daarop inspelen en die behoeftes vervullen. Kom erachter waar potentiële klanten tegenaanlopen tijdens het maken van keuzes door een uitgebreide customer journey.
Tegelijkertijd moet je je onderscheiden van de concurrentie. Door het onderscheidend vermogen van jouw organisatie te bepalen, kun je je beter online positioneren. Daarnaast krijg je een beter inzicht in de doelen die je wilt bereiken. Samen stellen we de KPI’s vast en monitoren we de resultaten. Onze kennis is jouw succes!
Design
Vanuit je strategie creëren we wireframes met het concept van jouw uiteindelijke website of shop. Dit is een schematische weergave. Je kan het vergelijken met een blauwdruk van een gebouw. Zo krijgen alle elementen een logische en functionele plek. Door middel van een huisstijl en een UX/UI design krijgt je website uiteindelijk visuele ondersteuning en herkenning. Ook kijken we naar hoe het design eruit ziet op verschillende apparaten.


Web development
Een design moet wel functioneel en technisch kloppend zijn. Daarom werkt ons team nauw samen om het meest optimale resultaat voor jou te behalen. Daarnaast bieden we je voor ieder technisch probleem een passende oplossing. Dat kan in de vorm van een configuratie zijn of een bijpassende webapplicatie.
Online marketing
Bereik de eerste pagina in zoekmachines door het inzetten van SEO en verhoog je online zichtbaarheid. Of kom bovenaan de pagina te staan door middel van SEA. Verhoog je conversies en leads door deze technieken onder de knie te krijgen.
Ga een stapje verder en verdiep je in de Neuromarketing en hoe je dit succesvol kan inzetten voor jouw strategie.
