Strategie

“A goal without a plan is just a wish”

Zonder een strategie weet jij niet wie je doelgroep is en welke behoefte de klant heeft. Je wilt namelijk daarop inspelen en die behoeftes vervullen. Kruip in de huid van je klanten en kom erachter waar ze tegenaanlopen tijdens het maken van keuzes door een uitgebreide customer journey op te stellen.

Branding

Welke basisingrediënten gebruik je om iemand te raken?

Branding gaat verder dan alleen maar een herkenbaar design of een logo. Organisaties hebben een eigen identiteit en imago. De identiteit is opgebouwd uit merkwaarden en het imago is het beeld dat andere mensen hebben van jouw organisatie. Die waarden bepalen hoe je je als organisatie wilt positioneren. Bij goede branding vind je dit DNA terug in alle communicatie.

Plan een strategische sessie

Branding

Welke basisingrediënten gebruik je om iemand te raken?

Branding gaat verder dan alleen maar een herkenbaar design of een logo. Organisaties hebben een eigen identiteit en imago. De identiteit is opgebouwd uit merkwaarden en het imago is het beeld dat andere mensen hebben van jouw organisatie. Die waarden bepalen hoe je je als organisatie wilt positioneren. Bij goede branding vind je dit DNA terug in alle communicatie.

Doelgroepbepaling

Voor wie doe je het eigenlijk?

Voordat je begint met verkopen, moet je weten voor wie je het doet en wat je wilt bereiken. Zodra je weet wie je doelgroep is en wat hun behoeftes zijn, dan kan je je boodschap makkelijker en begrijpelijker naar de gewenste doelgroep toe communiceren.

Doelgroepbepaling

Voor wie doe je het eigenlijk?

Voordat je begint met verkopen, moet je weten voor wie je het doet en wat je wilt bereiken. Zodra je weet wie je doelgroep is en wat hun behoeftes zijn, dan kan je je boodschap makkelijker en begrijpelijker naar de gewenste doelgroep toe communiceren.

Customer Journey

Beter inzicht krijgen in de behoefte van de klant?

Waar lopen potentiële klanten tegenaan voordat ze een aankoop doen? Aan de hand van een customer journey weet jij precies in welke fase klanten zich bevinden en hoe je moet inspelen op hun behoeftes. Ontdek wat klanten motiveert om een aankoop te doen en welke emoties erbij komen kijken. Leer hoe je de barrières kan doorbreken en werf nieuwe klanten.

Customer Journey

Beter inzicht krijgen in de behoefte van de klant?

Waar lopen potentiële klanten tegenaan voordat ze een aankoop doen? Aan de hand van een customer journey weet jij precies in welke fase klanten zich bevinden en hoe je moet inspelen op hun behoeftes. Ontdek wat klanten motiveert om een aankoop te doen en welke emoties erbij komen kijken. Leer hoe je de barrières kan doorbreken en werf nieuwe klanten.

Meer weten? Meld je dan hier aan voor een customer journey workshop!

Benieuwd wat onze online superpowers
voor jou kunnen betekenen?

Ontdek het in een gratis strategische sessie.
Plan gratis strategische sessie in