Blog

Webshop laten maken: de ultieme handleiding

Wil je een webshop laten maken? Overweeg dan vooral ook even om het simpelweg niet te doen. Het laten maken van een webshop wordt vaak en op grote schaal onderschat. Afhankelijk van wie en de manier waarop geteld wordt, telt Nederland vele tienduizenden webshops. Het overgrote deel daarvan verdient ruim onvoldoende om als eigenaar van […]

Lees meer

Top 5 WooCommerce Problemen en Oplossingen

Als je overweegt om een WooCommerce shop in te richten en je hebt online wat onderzoek gedaan, dan ben je wellicht wat discussies tegen gekomen rondom welk platform het meest geschikt is. Het doel van dit artikel is om de 5 meest voorkomende WooCommerce problemen te benoemen. Maar daar laten we het niet bij. We […]

Lees meer

Wat kost een WooCommerce webshop?

Wat kost een WooCommerce webshop? Dit is één van de eerste vragen die men stelt als ze de mogelijkheden van WooCommerce onderzoeken. We hebben de vraag afgelopen jaren al honderden keren beantwoord. En nog steeds vragen vele tientallen potentiële e-commerce ondernemers ons jaarlijks om een inschatting of offerte. Veel stellen de vraag al in de […]

Lees meer

Neuromarketing: 32 technieken voor je website

Als je in een onderzoek vraagt of men denkt dat neuromarketing werkt, dan zal het overgrote deel van je respondenten dit bevestigen. Op wonderbaarlijke wijze denkt men echter dat het niet bij hen werk. Het tegenovergestelde blijkt waar te zijn. Behalve dat het goed is om te weten aan welke neuromarketing technieken jij dagelijks wordt […]

Lees meer

15 WooCommerce plugins die je niet mag missen

WooCommerce heeft standaard al veel te bieden, maar met de juiste WooCommerce plugins ben je helemaal niet meer te stoppen. Er zijn veel WooCommerce plugins beschikbaar. Sommige betaald, maar veel ook gratis. Hoe weet je wat wel en niet werkt? Als WooCommerce specialist hebben we afgelopen jaren veel ervaring opgedaan. Dit zijn de plugins die […]

Lees meer

Usability onderzoek: de ultieme handleiding

Usability onderzoek, oftewel onderzoek naar gebruiksvriendelijkheid, heeft de afgelopen jaren veel te weinig aandacht gehad. Je eerste reactie is waarschijnlijk ‘dat valt toch wel mee’ of ‘hoe ingewikkeld kan het zijn?’. Misschien ben jij de uitzondering op de regel, of werk je bij Coolblue of Booking.com. Maar vooral in het MKB wordt usability onderzoek vaak […]

Lees meer

Stappenplan: een WooCommerce webshop laten maken

Wil je een WooCommerce webshop laten maken, dan komt daar veel bij kijken. Je kunt de ondersteuning van een WooCommerce specialist waarschijnlijk dus goed gebruiken. WooCommerce is ’s werelds meest gebruikte webshopsoftware en dat is niet voor niets. De mogelijkheden zijn eindeloos en dat is zowel een voordeel als een gevaar. Een WooCommerce webshop laten […]

Lees meer

Conversie optimalisatie: de ultieme handleiding

Conversie optimalisatie is voor veel marketeers en communicatiespecialisten een onderbelicht onderwerp. Je doet je uiterste best om bezoekers naar je website te krijgen om ze daar aan te zetten tot een bepaalde actie. Bij veel marketeers en communicatiespecialisten ligt de focus op méér bezoekers naar de website. Want meer bezoek betekent hoogstwaarschijnlijk ook meer acties. […]

Lees meer

Communicatiebureau: kies een bureau dat bij je past

Ben je op zoek naar een communicatiebureau? Doorloop dan de volgende vragen en ontdek welk bureau het best bij je past: Waar heb je een communicatiebureau voor nodig? Voordat je de telefoon pakt om bureau’s uit te nodigen, is het goed om je af te vragen waar jij een bureau voor nodig hebt. Des te […]

Lees meer

De communicatiestrategie die bij jou past

Zonder communicatiestrategie is de kans groot dat jouw communicatie-inspanningen onder een dikke laag stof verdwijnen. Waardoor jij snel weer aan de tekentafel zit. Om dat te voorkomen helpen wij je, bij het kiezen van een communicatiestrategie die bij jou past. Design, techniek en inhoud zijn de basiselementen van een goede communicatiestrategie. Ze dragen ieder afzonderlijk […]

Lees meer