Lettow blog

”Onze kennis is
jouw succes!”

Onze artikelen

  • 28 december 2022

    Marketplaces stijgen in populariteit en worden creatief ingezet en hetzelfde geldt voor WooCommerce. Een collectief van sieradenontwerpers die hun sieraden via één platform delen, winkels uit lokale stadscentra die [...]

  • 9 augustus 2022

    In dit artikel lees je over de verandering van Universal Analytics naar Google Analytics 4. De bekende tool UA moet veranderen door de verdwijning van 3e partij cookies. Voor [...]

  • 1 maart 2022

    Het aanbieden van abonnementen is in de afgelopen tijd sterk toegenomen. Niemand hoeft een eigen fiets of scooter aan te schaffen. Die sokken die je met Sinterklaas kreeg, krijg [...]

  • 14 februari 2022

    Consumenten verwachten tegenwoordig een hoop van de klantenservice en flexibiliteit van bedrijven en dat is niet erg. Dit geeft ondernemers de kans om te groeien en succesvoller te worden. [...]

  • 31 januari 2022

    Dat veel producten zich goed lenen om online verkocht te worden is niets nieuws. Maar dat ook diensten prima online kunnen worden aangeboden, is iets dat snel vergeten wordt. [...]

  • 17 januari 2022

    Als je dit nu aan het lezen bent, dan ben je waarschijnlijk geïnteresseerd in een WooCommerce B2B webshop laten maken. Of in WooCommerce zelf. Allebei kan natuurlijk ook. In [...]

  • 22 augustus 2021

    Wil je een webshop laten maken? Overweeg dan vooral ook even om het simpelweg niet te doen. Het laten maken van een webshop wordt vaak en op grote schaal [...]

  • 17 augustus 2021

    Als je overweegt om een WooCommerce shop in te richten en je hebt online wat onderzoek gedaan, dan ben je wellicht wat discussies tegengekomen rondom welk platform het meest [...]

  • 4 augustus 2021

    "Wat kost een WooCommerce webshop?" Dit is één van de eerste vragen die men stelt als ze de mogelijkheden van WooCommerce onderzoeken. We hebben de vraag afgelopen jaren al [...]

  • 22 oktober 2019

    WooCommerce heeft standaard al veel te bieden, maar met de juiste WooCommerce plugins ben je helemaal niet meer te stoppen. Er zijn veel WooCommerce plugins beschikbaar. Sommige betaald, maar [...]

  • 13 oktober 2019

    Usability onderzoek, oftewel onderzoek naar gebruiksvriendelijkheid, heeft de afgelopen jaren veel te weinig aandacht gehad. Je eerste reactie is waarschijnlijk 'dat valt toch wel mee' of 'hoe ingewikkeld kan [...]

  • 7 oktober 2019

    Wil je een WooCommerce webshop laten maken, dan komt daar veel bij kijken. Je kunt de ondersteuning van een WooCommerce specialist waarschijnlijk dus goed gebruiken. WooCommerce is 's werelds [...]

  • 19 september 2019

    Conversie optimalisatie is voor veel marketeers en communicatiespecialisten een onderbelicht onderwerp. Je doet je uiterste best om bezoekers naar je website te krijgen om ze daar aan te zetten [...]

  • 3 september 2019

    Ben je op zoek naar een communicatiebureau? Doorloop dan de volgende vragen en ontdek welk bureau het best bij je past: Waar heb je een [...]

  • 25 augustus 2019

    Zonder communicatiestrategie is de kans groot dat jouw communicatie-inspanningen onder een dikke laag stof verdwijnen. Waardoor jij snel weer aan de tekentafel zit. Om dat te voorkomen helpen wij [...]

  • 23 augustus 2019

    Als je in een onderzoek vraagt of men denkt dat neuromarketing werkt, dan zal het overgrote deel van je respondenten dit bevestigen. Op wonderbaarlijke wijze denkt men echter bijna [...]

  • 26 juli 2019

    Een professionele nieuwe website komt niet zomaar uit de lucht vallen. En natuurlijk weet je dat er veel bij komt kijken. Je wil tenslotte dat je nieuwe website goed [...]

  • 19 juli 2019

    Wat zet je eigenlijk in een communicatieplan? En welke boodschap wil je overbrengen op je doelgroep? Wat wil je dat jouw doelgroep te weten komt over jouw organisatie? Wat [...]

  • 17 juni 2019

    Om van jouw B2B website een succes te maken, is het een vereiste om te definiëren wat voor jou 'succes' precies inhoudt. Het is leuk om veel bezoek te [...]

  • 12 juni 2019

    Met een helder beeld van de persona's die jij met jouw bedrijf bedient, heb je het ideale vertrekpunt voor de volgende stap; het bepalen van hun triggers. Is je [...]

  • 24 mei 2019

    Nu je in kaart hebt gebracht wie er allemaal betrokken zijn bij een aankoopbeslissing, wordt het tijd om in de huid te kruipen van deze persona's. Iedere betrokkene heeft [...]

  • 20 mei 2019

    Het aankoopproces van een zakelijk aankoop wijkt op verschillende punten af van dat van een consumentenaankoop. De persoon die de beslissingen maakt is daar een goed voorbeeld van. Bij [...]

  • 18 mei 2019

    Om van jouw B2B website een succes te maken, is het een vereiste om te definiëren wat voor jou 'succes' precies inhoudt. Het is leuk om veel bezoek te [...]

  • 18 mei 2019

    De kans dat jouw dienst echt uniek is, is simpelweg niet zo groot. Wellicht richt jij je op een bepaald segment of heb je je gespecialiseerd in een bepaald [...]

  • 18 mei 2019

    Veel zakelijke dienstverleners lopen tegen dezelfde uitdaging aan. Alhoewel hun diensten inhoudelijk soms ver uit elkaar liggen, komen ze meer overeen dan je in eerste instantie zou denken. Bewust [...]

  • 29 november 2018

    Als je met je webshop wil groeien, heb je vaak twee belangrijke doelen: meer bezoekers en een hogere conversie. Over beide onderwerpen wordt veel geschreven. Wij helpen je op [...]

Benieuwd hoe wij jouw project stroomlijnen?

Afgelopen jaren hebben we gaandeweg een verfijnd werkproces ontwikkeld, dat ons en onze opdrachtgevers helpt om projecten tot een succes te maken.

Aanbevolen artikelen